Spa w gabinecie kosmetycznym

SPA to miejsce, które kojarzy się z relaksem, wypoczynkiem i upragnioną chwilą dla siebie. Jeszcze do niedawna utożsamianie z dużymi i czasochłonnymi ośrodkami, powoli zmienia swój profil. Coraz więcej gabinetów decyduje się na dołączenie programu SPA do swojej oferty.

SPA w salonie - dlaczego warto?

Usługi SPA w salonie to poszerzona oferta, a co za tym idzie możliwość zainteresowania większej rzeszy klientów. Ponadto sam klimat SPA jest czymś, co znakomicie przyciąga zestresowanych i zabieganych ludzi, którzy nie mają czasu na kilkudniowe wyjazdy. SPA, które może oferować Twój salon to oferta takiego wyjazdu “w pigłuce”, a co za tym idzie, atrakcyjna dla wszystkich, którzy poszukują alternatywnych, choć podobnych źródeł relaksu.

Dodatkowo takie usługi pomogają w stworzeniu całkowicie nowego oblicza gabinetu. Jeśli masz już dobrze prosperujący salon i myślisz o jego rozwoju, SPA jest dobrym kierunkiem. Nie tylko dlatego, że zwabi do Ciebie więcej klientów, ale też podtrzyma zainteresowanie nowych. Idąc z duchem czasu pokazujesz, że w Twoim gabinecie nieprzerwanie króluje profesjonalizm.

Wprowadzenie zabiegów z zakresu SPA to dobra alternatywa dla solarium. Te oferta jest powtarzana praktycznie wszędzie, salony prześciagają się w zachętach do skorzystania z solarium. SPA posiada większe możliwości niż solarium i gwarantuje zwiększenie dochodowści gabinetu.

Od czego zacząć?

Jeśli planujesz wprowadzić usługi SPA do swojego salonu, zastanów się, jakie konkretnie to miałyby być zabiegi i gdzie będą one wykonywane. Potrzebne Ci będzie dodatkowe pomieszczenie, tak samo jak w przypadku solarium w salonie. Przecież nie da się nakłaniać klientów do relaksu, gdy obok trwają zwykłe zabiegi…

Zacznij od planu, a konkretnie kompleksowego programu rozwoju. W takich specjalnie przygotowanych planach opisane są krok po kroku zasady i kolejność wprowadzania konkretnych usług do salonu. Ale nie tylko. Te programy adresowane i przygotowane są bezpośrednio dla właścicieli salonów kosmetycznych przez firmy spacjalizujące się w doborze urządzeń, zabiegów i kosmetyków. Te firmy oferują także szkolenia teoretyczne i praktyczne szkolenia dla personelu, montaż i serwis odpowiednich urządzeń oraz pomoc z zakresu finansowania inwestycji SPA.

Możesz także, zamiast inwestować w przygotowany przez kogoś plan przygotować swój własny, oparty na indywidualnych potrzebach program rozwoju. Potrzebna jednak do tego jest ogromna wiedza na temat kosmetyków, urządzeń i wymagań, które opisane wyżej firmy oferują “z góry”.

Nowoczesny gabinet SPA

Działalność nowoczesnego SPA opiera się na trzech filarach: dobrze dobranych kosmetykach, urządzeniach zwiększających efektywność zabiegów i dobrze wykwalifikowanej kadrze. Odpowiednio dobrane wyposażenie to gwarancja jakości usług, zadowolenie klientów, ułatwienie dla samego personelu oraz zaoszczędzenie czasu. I choć koszty stworzenia i finansowania “SPA w pigułce” w salonie nie należą do niskich, to poszerzone spektrum usług i zwiększona konkurencyjność na rynku skutecznie nadrabiają te koszty.



 

Kategoria: 

Jak oceniasz ten artykuł? Czy był on dla Ciebie przydatny?: 

0
Brak głosów

Napisz do nas  

Masz pytania?
Sugestie?
Propozycje?

Napisz! redakcja@bizneskosmetyczny.pl

Regulamin serwisu

Portal bizneskosmetyczny.pl to miejsce wymiany informacji przedstawicieli branży kosmetycznej. Zawiera artykuły, ogłoszenia drobne i bazę CV osób ...

czytaj dalej...